Måndag

Denna dag har väl mest bestått av att diska lite, plocka upp sakerna efter helgen och kollar på grey´s! Just nu tycker jag att det är väldigt skönt! Jag har inte kommit till det stadium att jag är uttråkad.
Var och hämtade älsklingen innan som hade jobbat över. Och så var vi och handlade lite! Kylskåpet ekar tomt. Blev dock inte så fullt. Men vi klarar oss tills lönen. Brukar alltid vara så i slutet!
Och speciellt i denna månaden då M åker till Skövde i morgon med hans kompis för att ta truckkort! Äntligen ska han få sitt kära truckkort!
Resten av kvällen blir nog bara lugn! Älsklingen börjar tydligen bli sjuk! Han är ju inte van längre att jobba som han gör. Kommit in i svenne livet ordentligt! Men ska kurera han i dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi vännen. Menar såklart inte dig. Bara folk som jag inte känner som kanske endast är nyfikna eller vill ha nån anledning att skicka anonyma skitkommentarer..

Du vet ju redan mer än många andra om varför! <3

2011-08-15 @ 23:02:34
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0