Huvudvärk

Man märker att man har ett huvud i dag. Fy tusan vilken huvudvärk jag har. och alvedon hjälper ju inte heller. Men men får fint besök senare och fina Mea så det blir nog bättre!
Måste försöka plugga i dag! Som sagt prov i morgon! Och jag har noll koll! Men bara jag få G på detta prov så blir jag glad!
Blev inget av passa Leon i dag! Surt jag som hade sett fram emot det! Men syster var sjuk och kunde inte göra det hon skulle gjort. Får väl hoppas att jag får någon ny chans någon gång!
Eller hon kanske inte litar på mig ;)


För övrigt ska jag köpa Lisas dubbelsäng nu! Förhoppningsvis i dag! Jag har velat fram och tillbaka men nej! Vi måste i går när jag skulle sova så låg han över hela sängen så fick väcka han! Och sedan när jag vart på toa ja då ligger han på min sida. Så nu får det vara nog!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0