Fixar dagar

I går hade vi en fixa dag! Var på Ikea och köpte saker till sängen och sedan STORHANDLADE vi på Ica maxi.
I dag blir det tvätta och laga matlådor hade jag tänkt. Kanske städning också om man har energi till det också. Just nu kan jag inget göra då M ligger och sover än!


I går var jag även hemma hos Lisa en stund och Marika och Charlie var där. Jag har inte hängt med i svängarna med Charlie shit vad han har blivit stor! Hade en trevlig stund med mina fina tjejer!

Kom hem och skulle hitta någon bra film att titta på. Fanns INGEN! Så laddade ner än men den var as kass den med. Så blev en tidig god natt. Man känner att man klarar inte av för mycket.

Illamåendet har hållit sig borta hela veckan. HAr bara kommit när jag varit super hungrig men det är väl inte så konstigt. Känns så himla skönt. Har dock haft massa huvudvärk. Men men! Sedan är ryggen inget roligt alls. Men har världens bästa man som masserar mig ibland!
Finaste Charlie

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0