Studio

Fick ett sms av Marika innan som frågade om jag ville följa med till studio i kväll. Självklart vill jag det. Så i kväll blir det lite mys med Marika och Lisa.
Vet inte om det blir utgång efter det eller om vi ska sitta där ett tag eller vad som händer. Men kan ju ändå inte göra något i lägenheten så det passade ju bra att hon frågade. Och M ska jobba så han är ju i väg på sitt håll!


I går var M ute och firade lite. Han kom hem vid halv två lite full. Haha så söt han var när han kom hem.
Han som inte har druckit på länge blev väl lite extra full i går. Dom hade tydligen gått en liten bar runda. Kul att han kommer ut och gör saker.

I dag kom mammas bästis från Göteborg hit så har ätit lite lunch med dom. Trevligt att träffa henne. Har ju känt Pia sen jag var bebis så våra familjer har ju umgåtts i 26 år. Känner henne väldigt väl! Men nu träffas vi barn inte längre. Men vi håller ändå koll på varandra genom facebook!

Jag är verkligen så glad. Jag har insett vilka som är mina nära vänner. Och jag är så glad att jag har dom. Jag känner att jag och Mea har kommit varandra mer närmre nu än någonsin. Lite konstigt då vi inte träffas lika mycket. Men jag längtar varje gång tills vi ska ses. Jag känner att detta är verkligen en vän för livet. En vän jag kan lita på till 100% Mea du förstår detta va;)

Kommentarer
Postat av: Mea

Tack älskade du! Det värmer alltid extra i hjärtat när man får höra sånna saker!

2011-04-18 @ 18:16:21

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0