Så vad har hänt

Blev ju inget bloggande i går och knappt i dag heller.
Har haft fullt upp.
I gå ringde klockan tidigt igen då jag hade ett möte med Syo på vägledningscentrum. Angående utbildningen jag ska gå. Kändes jätte skönt när det var klart. Jag får redan på i början av Maj om jag kommer in och då börjar skolan den 16 Maj.
Kommer läsa dagtid på skolan. Under sommaren kommer det bli lite distans men det tackar jag ju inte nej till då kan jag ju plugga vart jag vill. Så blir nog kanon bra. När allt är klart får Mea hjälpa mig med det älskade CSN! Underbart att hon hjälper mig. Jag har nämligen allergi för papper som man inte förstår.


Sen var det ut i solen. Träffade Sofie med barnen en stund och fikade i lekparken under solens strålar. Inte helt fel. En helt perfekt dag.
På kväll var dom äntligen klara med lägenheten. Så då var det dags att flytta upp alla möbler och fixa. Gick fort! Pappa hjälpte till och sätta upp en hylla. Vet inte vad jag ska ha på väggarna än. Men känner att när jag väl hittar något jag älskar så köper jag det. Så tar väl ett tag innan lägenheten är helt klart. Men nu är den ny och fräsch! Älskar verkligen denna lägenheten!

I dag har jag umgåtts med syster och bror en stund. Sen gick jag ner till stan och mötte upp Lisa. Satt lite i solen och njöt och tjatade! Gick lite på stan!
Nu blir det mys med älsklingen! Känner att jag inte haft ensam tid med han på ett tag då vi har bott hos mamma och pappa sen jag kom hem från Sthlm!

Kommentarer
Postat av: frida

se där ja! vad trevligt! så ni kommer efter påsk då eller? på söndag alltså? påskdagen eller har jag missuppfattat?

2011-04-19 @ 20:31:27
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0