På väg

Så sitter man i lyx bussen i en skin fåtölj. Med snabbt grattis trådlöst internet. Ska man resa så ska man lyxa till det. Det tar ju trots allt 4 timmar.
Som tur är sitter ingen jämte mig så jag kan lägga mina grejor på andra stolen.
Var ju 5 månader sedan jag åkte till Sthlm. Men jag älskar att resa. Det är liksom jag! Så är glad att jag har vänner runt om i Sverige. Och speciellt i Sthlm. Älskar denna stad!
Längtar så tills jag får ta med M upp dit. Men vi måste spara lite pengar först. För när vi väl åker upp så blir det inte att ligga på rummet. Nej vi ska gå på museum och kolla på slottet och så. Så då gäller det att ha lite pengar.
Han är så underbar min pojke. Fick nyss ett sms. Har en bra resa Älskar dig!
Jag är så glad att han tillåter mig åka i väg så här. För det är inte så vanligt i Turkiet att tjejerna åker i väg så där på resor själva. Men han är helt ok med detta. Så skönt.
Annars hade han valt fel tjej ;)
Blir nog inte bara detta inlägg innan jag kommit fram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

kliniken heter Tittut och jag valde guldpaketet och det kosta 1500kr.. finns olika paket att välja på.. :)

Men jag fick en cd-skiva med kort och film klipp..

och dom kollar bebisen i 45 min :D

2011-04-08 @ 13:16:41
URL: http://saankar.blogg.se/
Postat av: Sandra

självklart värt pengarna..

Men 3D kan man bara göra när man är i vecka 25 och framåt.. Dom rekomenderar inte att göra det tidigare.

Så det är något att se fram emot sen när du är gravid.. :) roligt att kunna jämföra lite när dom väl är födda.. :D Många bebisar som man ser likhet med 3D bilderna..

Sen gör dom viktuppskattning och kollar längd och lyssnar på hjärtat när man är där..

2011-04-08 @ 15:08:04
URL: http://saankar.blogg.se/
Postat av: frida

ja men det är bra att vi kan uppdatera varandra med saker som sånt typ bonusen. vi är ju typ i samma fas :)



aah det är inte klokt vad tiden går snabbt, snart flyttar vi in i lägenheten. vart å skrev på kontraktet idag, det kändes bra =)



ha de superbra nu där uppe :D

2011-04-08 @ 20:25:56
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Pilla

Hej! Klart jag kommer ihåg dig! Har faktiskt din blogg bland mina favoriter och brukar vara inne här och läsa (även att du inte märker det, eftersom jag är världens sämsta på att kommentera...). Är nere i Alanya och njuter som bara den! Bäst att passa på, första gästerna kommer ner om en vecka, sen är det fullt ös! Har du och M bestämt om/när ni ska komma ner i sommar? Kram kram

2011-04-09 @ 16:19:10
URL: http://pilla.devote.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0