Mammsen

Gud var det är härligt väder. Kan det inte bli en sådan där kanon sommar i år bara för att jag är i Sverige i år. Det vore ju kalas. Så kanske det blir billigare med en rest resa ner till turkiet också ;)
Lite kyligare i dag men inte så värst farligt ändå.
Var på stan med mamma innan och köpte äntligen tabletterna för mina sol eksem! Så nu hoppas vi på att det hjälper lite i alla fall.
Sen fikade vi på en uteservering och njöt! Så himla skönt var det!
M ska bara villa upp sig med ett avsnitt av en serie sen ska vi nog ut en stund i solen! Kan ju sola ryggen!
Sen ska han i väg till jobbet igen stackarn! Så himla slut är han efter ett jobb pass!
Hoppas ni alla får en bra valborg! Min första i Sverige på 3 år. Men ska inte göra något speciellt ändå!

Kommentarer
Postat av: frida

ja jag hoppas också vi kan ses nästa gång. kommer ni i sommar kanske? =) nu är vi inflyttade och sov där första natten inatt :) så härligt! hoppas allt är bra med er!

kramar

2011-04-30 @ 17:30:52
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0