Kalas

Vart på 21 års kalas i dag. Min lila lillebror börjar bli gammal nu.. Men kommer alltid att vara liten.
Det serverades en god söndags middag med fläskfilé i vitlökssås. Riktigt gott var det. Sedan blev det ju självklart tårta med.
Hela familjen var samlad och även mormor, farmor, morbror och Kusinen Emelie och hennes barn Lii.
Älskar att umgås med min släkt. Vi har en underbar släkt. Så skönt att alla var där.


Hade ju tänkt att träna i dag. Men jag känner mig så himla seg. Men det beror nog allt på vädret.
Så det blev inget. Men så när vi kommer hem så skulle älsklingen i väg och träna. Även att han har varit den segaste i dag. Så han gick i väg. Men kom tillbaka efter 15 min då han hade glömt kortet hämtade det och gick igen. Fan va jag beundra han alltså.

I kväll blir det mys i soffan. Vi ska inte se BB i dag har jag lovat M Utan vi ska se en bra film som går på tv i stället. Får kolla på det i morgon i stället. Det gör ont i hjärtat men va gör man inte för lite mys!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0