Iki gün

Nu är det 2 dagar kvar tills jag ska åka till min älskade Anna i STHLM!
Som jag längtar! Jag längtar som en tok.
En hel helg med henne o vad jag kommer må bra efter detta! På fredag blir det nog lite mys hemma hos henne med lite vin och jag måste ju se Talang då dom är i Jönköping och självklart BB. Båda är lika galna i detta. Lördag blir det stan och fika. Å hoppas på fint väder så vi kan njuta ordentligt. Sen pratade vi om att Bowla.
Söndag har vi inte pratat om än. Förutom att 18:30 så slutar Mikaela och jag och Anna ska åka och möta upp henne. För vi ska då fira våran trio. Ett helt år sedan vi alla träffades.
Låt det blir FREDAG NU!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiiiihoooo!!!!! :D jaaa inte långt kvar nu, de kommer bli en superhelg!!!!:D <3

2011-04-06 @ 18:55:04
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0