Helgen i Stockholm

Så sitter man på bussen på väg hem igen. Efter en grymt på helg i Stockholm hos Anna och Mikalea.


Skriv ju ett kort inlägg i lördags men ska skriva mer om vad vi har gjort i helgen..

Som sagt åkte ju lyx bussen upp och kom fram i tid. Älskar bussar dom kan man alltid lita på. Väl på stationen ser jag en brun hårig skönhet min älskade Anna. Å vad skönt det var att se henne.
Vi gick till systemet och köpte lite alkohol. Sedan begav vi oss hem till henne. Där hennes pappa hade fixat grillat. Mumms vad gott det var. Det var verkligen hur gott som helst inte ätit svenska grillat sen 2009 så typ 2 år sen.
Sen satt vi och pratade. Och tog igen allt vi har missat. Det var ju en hel del att prata om. Sedan blev det ju självklart BB. Båda lika galna. Anna började bli sjuk så det blev en tidig god natt men inget mig emot. Var ganska sliten jag också.

På lördagen så åkte vi in till Stockholm City. Efter jag hade läst allas status uppdateringar på facebook hur fint väder det var i resten av landet förutom i Sthlm så var jag lite bitter. Men det regnade ju inte i alla fall. Gick och gick och gick inne i stan i flera timmar. Kollade i butiker köpte lite små saker på lagerhaus. Vägrar ju köpa i butiken i Jkpg! Så passade på där. Sen gick vi till gamla stan och gick förbi slottet. Sedan var det dags för lite lunch och fika. Efter flera timmars gående åkte vi hem igen.
Vi hade ju tänkt ha en Ice Ages maraton då Anna hade alla 3 boxarna men hon hittade inte dom så vi kollade på Inte utan min dotter. Den är riktigt bra. Och det var ju att se den nu när man vet lite mer om den kulturen och så.
Det blev en tidig god natt även på lördagen. Anna var ju fortfarande lite dålig.

Söndagen vaknade vi ganska tidigt. Och kollade ut. SOL! Jippi hade först tänk att åka till Vaxholmen och gå där. Men så kunde vi inte låna bilen. Så blev inte till stan igen. Men det var lika mysigt där sitta i solen dricka kaffe och äta en glas.
Halv 7 slutade Mikaela så vi åkte till henne jobb köpte mat sedan åkte vi hem till henne och åt och pratade och SKRATTADE! Hade sjukt mysigt. Och det var riktigt roligt att träffa Mikaela igen. Sov hos henne sista natten för hon började senare än Anna i dag plus att hon skulle in till stan så jag hade någon att åka med.

Har haft en kanon helg och älskar mina Alanya brudar. Men nu är jag som sagt på väg hem till min älskling och jag ska äntligen få pussa på han.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag trodde du jobbade på Lagerhaus i jönköping? Eller är du inte kvar där?

2011-04-11 @ 21:07:31

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0