Grå

Ännu en grå dag i dag!
Och i dag står det INGET på schemat! Och det ska jag njuta av.
Eller jag och M ska till stan sen när han har slutat han ska köpa en vårjacka till mig. Snäll älskling!
Han ska även köpa skor till sig själv! Han tjänar ju lite på dricksen så han har lite pengar han..


Jag ska nog bege mig till kålgårdsgatan 10 alltså till mamma och pappa. Men tror båda jobba men min bror är nog hemma och min älskade hund. Ska fixa lite saker. Skriva ut biljetten för på fredag endast 2 dagar åker jag till Sthlm och är bort till måndag. Å vad jag längtar. Ni anar inte..

Väntar även på ett telefon samtal från Sami. Hon skrev på face igår att hon hade något viktigt att säga. NYFIKEN! Och dom som känner mig vet att jag är JÄTTE NYFIKEN :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0