Fina flickor

I dag har jag äntligen träffat min söta Maria. Efter ca 4 månader var det dags. Men när vi väl träffas känns det som i går. Och allt är precis som vanligt. Detta är en av mina närmaste vänner och jag pratar med henne om allt. Hon förstår mig på alla sätt och vet precis hur jag funkar.
Och jag vet precis hur hon funkar. Det är så skönt att få träffa henne. Även om det inte händer för ofta så blir det så bra när vi väl är tillsammans.


Inte nog med det. Mea kom förbi en stund innan med lite mat. En kortis men så skönt att få prata lite med min älskade vän.
Fina flickor jag har till vänner!


en vår dag i Gbg 2008!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0