Bitter

Få man vara bitter när det är påskafton och fint väder?
Jag är bitter i alla fall!
Mina humörsvängningar är otroliga. Ena stunden är det good. Andra är jag fly förbannad.
Stakars M!
Har pratat om att vi ev ska ner till Halmstad vi tjejer. Lisa har semester V 28.29 och 30.
Mamma och dom ska vara där nere hela sin semester och sedan ska syster å chrille ha den 29-30
Så planen gick inte som vi ville. Det är därför mitt humör svängde till. Har inte vart där på 3 somrar och innan dess var jag inte där heller med vänner.
När jag väl skulle ha den en midsommar så fick syster den i stället.
Kan bli lite sur över sådant. Men men först till kvarn som dom säger. Bara vara glad över att jag kanske kan få en helg där nere i sommar. Annars får det väl kanske bli nästa sommar.
BITTERFITTA är jag just nu!
Var bara tvungen att skriva av mig!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0