Allmänt seg

Jag är grymt seg. Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Men det beror nog på vädret och att jag gör inget.
Men vädret kan man inte klaga på i dag ju. I dag är det ju halv fint ute. Men själv stannar jag inne för lite städning. Det är helt sjukt vilken städtant jag har blivit. Haha men vill städa lite när M är i skolan. Älskar att han hjälper till men ibland kan det bli lite slarvigt så då passar jag på när han inte är hemma och städar ibland.


Senare blir det träning får hoppas att det piggar upp mig lite i alla fall

Kommentarer
Postat av: marielle

de var att hälsa på som vi sökte.

ne vi vet inte riktigt vrf han inte fick de faktiskt.

får väl se om de går bättre nästa gång.

han blev lite lätt irriterad faktiskt :P

kram

2011-04-04 @ 16:20:57
URL: http://mariellenilssons.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0