1 April

Ingen har lyckats lura mig än i alla fall.
Hade tänkt komma på något bra skämt här på bloggen men är inte så rolig så försökte inte ens.
Haha


I dag började dagen med träning på morgonen. Det var verkligen hur skönt som helst. En bra start på dagen att träna faktiskt så inte sista gången.
Hade fått för mig att jag skulle baka bullar i dag så sagt och gjort ligger det några bullpåsar i frysen. Jag tyckte mina bullar blev jätte goda.

Senare idag ska jag träffa Lisa, Marika och Cicci för en lite utgång. Just nu ligger jag i soffan och är sjukt trött och orkar inte ens röra på mig. Men det ska jag finta bort senare och be ge mig. Kan inte sitta hemma varje helg ju.
Haha

Kan ni tänka er innan jag åkte till Turkiet 2009 för att säsongs jobba hade jag en fest period då jag festade varje helg. Har haft några sådana perioder i mitt liv. Och det har verkligen gått i perioder. Men har inte känt det där suget efter att gå ut på ett bra tag. Jag tror inte det beror på att jag har M. Utan jag känner bara att jag är förbi det nu. Jag tycker inte det är lika roligt längre. Det trodde man inte om mig partypinglan.

Nu blir det lite mys med älsklingen innan jag sätter på mig party masken!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ömer jobbar på donken. Jepp Ömer går på SFI:n (han är nästan klar med C nu...) Jag jobbar, eller ja vi får se hur länge till eftersom de hålle rpå och sparkar folk lite till höger och vänster på mitt jobb nu, så vi får hoppas jag får stanna... Men tills dess att ajg inet skulle få de så har j ag ett jobb, men vill plugga men vet inet vad... Hjälper ju inet alls att ens mamma är SYO... Jag vet inet vad jag vill ändå... X)

2011-04-02 @ 14:36:19
URL: http://fias-liv.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0