Val 2010

Ja jag kan ju inte säga så mycket. Även om min röst inte så skulle göra så stor skillnad så röstade jag ju inte. För att jag befann mig i Turkiet.

Så var det Alliansen som vann igen. Och jag kan också där säga att jag inte har någon koll på vad partierna har sagt i år. Men något jag vet är pinsamt det är Sverige Demokraterna. Hur kom dem in i riksdagen? Jag har inte hört någon som har sagt att dem ska rösta på dem. Men det skulle vara kul att få veta någon som har gjort det var dem tänkte? Varför dem just röstade på dem.

Sen tycker jag det är sjukt med det blåa och rödgröna blocken. Varför har man dem? Är det inte ett parti som leder? Och varför är det blå en mer? Då är det väl inte konstigt att dem vinner Ja ja jag är inte med i politiken något!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man är i utlandet så röstar man på svenska ambassaden...

2010-09-20 @ 19:37:14

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0