Svar

Anonym om Statistik:

Jag läser din blogg dagligen så jag tar gärna lösen :) Tycker det var starkt av dig av "lyssna på ditt hjärta" och göra det som känns bäst för dig! Go girl

SVAR:

Tack så jätte mycket! Om jag ska kunna ge dig lösenordet så måste jag ha en mail adress eller något så jag kan skicka den.

 

Mikaela om Uppehållstillstånd:

Åh ja ja ja ja!! Jag är så glad för er skull! Hälsa Mustafa grattis!! :D puss vännen

Svar: Tack vännen. Han tackar också :) Puss

 

 

Sand mellan tårna ([email protected]) om Uppehållstillstånd:

GRATTIS!! Va roligt!! Åker ni tillsammans till sverige nu då?

Svar:

Tack så mycket! Ja jag hoppas på att vi kan göra det i alla fall. beror lite på om mitt jobb släpper mig tidigare.

 

Anna  ([email protected]) om Uppehållstillstånd:

Hej!

Jag är bara en i raden av Alanyafrälsta tjejer som har halkat in på din blogg av en slump. Brukar inte göra så mycket väsen av mej men nu blev jag så glad för er skull att jag måste lämna ett litet avtryck :) GRATTIS!!! Och välkommen till Sverige :) Skönt att komma i från dramatiken i Alanya och hem till ett mer verkligt liv.

 

Fortsätter gärna läsa om era äventyr om jag får...

 

Svar: Tack så jätte mycket det känns jätte skönt!

Kom inte ihåg ifall jag gav dig lösenordet i går?

 

 

 

Lindha  ([email protected]) om Uppehållstillstånd:

Åååhhh Zandra vad härligt! Då kanske man kan få träffa honom någon gång då! =)

Blir så glad för din skull!

Nu har du ju lite att se fram emot, du får åka hem och han får följa med. Lite glädje och lättnad kanske e just vad din lilla mage behöver... =) Krya på dig.. Kramar...

 

Svar: Klart du kommer få Lindah. När var det du kommer till Turkiet?

Tack så jätte mycket.

Kram

maria om Uppehållstillstånd:

Grattis till er :) Skönt att det äntligen är klart. Ni är så välkomna hem när det väl blir dags :) puss

Svar:

Tak vännen min. Snart är vi i Svenne land. Då våra turkar kan leka av sig ibland :)


Kommentarer
Postat av: Lindha

Vi åker onsdagen den 29 september, om 2 veckor. =)

2010-09-15 @ 16:23:55
Postat av: Anna

Hej igen! Nej jag fick inget lösen igår, så du får gärna skicka det :)

2010-09-15 @ 18:52:40

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0