Svar

E om Svar till Ella:
Nej, jag säger absolut inte att han kommer att misshandla dig! Jag säger bara att det kan dröja innan en misshandelssituation uppstår... Och det gäller naturligtvis lika mycket i en svensk-svensk relation som i en turk-svensk..

Vi kände varandra en gång, men du har rätt.. Jag känner inte dig längre, så jag ska sluta skriva till dig om du vill det...
Svar:
Men saken är den att jag inte ens förstår att du ens nämner det??? Att du ens fick den tanken.
Ok jag vet inte om jag kommer ihåg att jag kände någon som heter Ella. Du får gärna kommentera i min blogg men du behöver ju inte vara anonym om jag ändå vet vem du är.

Mikaela om Svar till Ella:

Men oj!?

Jag har en fråga till Ella eller fler faktiskt.

1. Har du varit i Alanya över huvud taget?

2. Har du haft ett förhållande med en turk som bor där?

3. Har du sett Mustafa och Zandra tillsammans och ha sett kärleken dem emellan?

 

Sen har jag en sak att berätta också, antar att du svarar nej på de tre frågorna, så då vet du inte detta, du har inte sett att tjejer är något man inte kan föreställa sig, riktiga rovdjur, speciellt där nere. blir de dissade av en kille ja, då vet man fan inte vad de kan hitta på. Tjejer ljuger för att förstöra förhållanden, mer än du anar! Man tror inte att det är sant. Men det är dte, tyvärr!

 

Bra svar Zandra :)

Puss

 

Svar: Tack

 

Anna om Svar till Ella:

Haha, alltså snacka om och dra alla över en kant! Komma in på gömda osv.. fyfan! Bra svarat Zandra!

 

Svar: Tack Anna


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0