Sunshine

God morgon allihop!
Fattar ni vad sjukt jag la mig halv 10 i går och somnade nästan på en gång. Hur kan detta vara möjligt seriöst. Sov som en stock fram till M skulle till jobbet.
Det är jobbigt att M;s sista arbetsdag är min sista dag i Turkiet. Han slutar på torsdagen och jag åker hem på fredagen. Så vi kan inte göra så värst mycket tillsammans innan jag åker. Det är lite surt.


Hade tänkt gå till stranden i dag och va där ganska länge i dag. Men så måste jag till hans hotell och kolla på alla fotona vi tog i går. Så det får bli poolen i dag igen. Men i morgon blir det havet. I dag måste jag sola ryggen då jag har solat framsidan 2 dagar i rad nu. För er som ville veta ;)

Nä nu blir det frukost!!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0