Stranden eller fixa allt hemma

Ja det är frågan i dag. Jag vill så gärna ner till stranden och få min färg. Men går jag inte direkt dit när jag vaknar så har jag svårt att ta mig dit. Speciellt om jag ska dit själv. Har börjat fixa lite runt om mig i lägenheten. Kanske ska stanna hemma och fixa det mesta i dag så är det gjort. För nästa vecka kommer ju Anna vara i Alanya och även kanske en viss annan tjej som kanske slutar jobba tills dess. Då kommer jag ju inte ha tid :) Men så blir jag arg på mig själv om jag inte går till stranden. Men jag vill så gärna bara njuta av att ha min lägenhet för mig SJÄLV! Visst hans syster är ju inte i vägen men jag kan ju knappt säga hej till henne så jag undviker att va i samma rum i stället. DUMMA MIG! Men det ska bli skönt att få gå runt i sin egna lägenhet och göra vad man vill nu!
Så det är frågan vad som sker i dag. Det visar sig när dagen är slut :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0