sparkade ner han

God morgon gott folk!
Ännu en ny dag och solen skiner. Kommer sakna solen när jag kommer hem till Sverige! Visst man kan vara lite trött på den ibland. Men vilken energi den ger än.


Ska snart upp och äta lite frukost och sedan bege mig till Office. Får se vad dem hittar på till mig där i dag!

Vi måste verkligen ha en större säng. Sparkar ner Mustafa ett antal gånger när vi sover. Stackarn vaknar upp på golvet.

Va lite rastlös i går så tog på mig skorna och gick i rask takt till mustafas jobb fy va skönt det var att få röra på sig. Blir nog mer sådant nu tror jag!

Håller tummarna för dig i dag Kristina :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0