Sa upp mig

Äntligen är jag FRI! Det är precis så jag känner. Jag får åka hem till Sverige när jag vill. Ni anar inte vilken lycka det var i går när jag skrev under papperna. Att jag sa upp mig på en gång. Dem gav mig ett alt som jag tackade nej till. Hade jag inte så gärna velat åka hem så hade det varit roligt att testa på det faktiskt. Men seriöst ända sen jag sa upp mig ville jag ju bara åka hem så varför tacka ja till detta?
Får vara i landet i 14 dagar med min blåa bok sen måste jag lämna landet.
Så igår så kollade jag flygbiljetter och i dag ska jag boka dem. Åker hem den 1 oktober. Sweden here i COME!
Vi vet fortfarande inte riktigt hur Mustafa ska göra. Men han kommer nog ca 1 vecka efter mig. Kan vara skönt att få komma hem själv och umgås med vänner och familj innan vi måste starta upp hans liv i Sverige.
I morgon är det söndag då menas det med att hans gym är stängt och vi ska planera allt vi ska göra innan jag åker. Vi måste nog flytta från lägenheten den 26. Så vi ska försöka fixa ett hotell som han kan bo i tills han åker.
Blir inget Adana denna gång. Men vi sa det att vi åker nog till våren då det är som finast där. Känns bättre så.
Ja jag är nog lyckligast i HELA VÄRLDEN!!!
Så nu börjar nästa steg i mitt liv.
FAMILJ!
Vi får se vad framtiden har att erbjuda oss. Men jag är färdig med guidelivet och är glad att det är slut.
Jag har gjort det jag har drömt om och det är jag så glad över.

Kommentarer
Postat av: Esther

Men gud vad skönt för dig. Välkommen hem igen då :)

2010-09-18 @ 20:00:57
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0