PMS

Ja nu har min mens kommit gång efter mina p-piller. Så i dag fick jag första på ca 7 månader och det märks jag är ganska så sur. Kan vara lycklig för att jag har en förstående pojkvän. Som tar allt så lugnt.

Håller på att kolla upp transfer till flygplatsen på fredag! Någon som vet någon billig transfer service? Eller någon som har bil och körkort som vill köra mig och Samantha för en peng??? I så fall hör bara av er..

Nu ska jag snart hoppas i säng är verkligen inte på bästa humör för att vara vaken!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan! Jag heter Emelie och jobbar som hårförlängnings frisör i Jönköping.



Jag erbjuder isättning av hårförlängning med kreatin slingor (nail hair & stick hair) och även metoden fläta och sy fast trens.



Jag ska snart hyra in mig på en frisör salong men en så länge så kör jag privat. Jag erbjuder kanon priser och ett riktigt bra jobb. jag har 2 års erfarehet utav mitt arbete och har hållt på med hårförlängning och färgning i flera år.



PRISER:



sy/fläta fast hårförlängning: fr. 399 kr

kreatin slingor: fr. 599 kr



(Vill du också köpa håret utav mig, så ger jag dig info om priserna för själva håret. Men tar du med dig eget hår blir det bara priset ovanför).



Hos frisörer betalar du 2500-5000 kr för hår + isättning hos mig under 1500 kr. Billigt och ett kanon bra jobb.



Är du intresserad och vill ha mer info eller boka tid?

[email protected] eller 076-320-93-30



mvh/emelie

2010-09-27 @ 01:54:57
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: Kristina

724transfer.com -20 lira, kör 5 gånger om dagen tror jag :)



Kram

2010-09-27 @ 16:49:38
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0