Office

Var på väg till bussen hoppade på bussen så fick jag ett sms av Elina där jag skulle ringa innan jag åker från Alanya. Så skickade att är redan på bussen. Så ringde hon upp och sa att jag skulle till Office i Alanya och jobba där i stället idag så jag slapp stressa. Ni anar inte vad glad jag blev för den tanken. Så hoppade av bussen och gick till Office.
Där har jag en del saker. Väntar på Elina ska ringa och säga om jag ska tillbaka och göra något mer. Det var skönt att vara där och ta allt i min takt. Magen är inte den bästa än. Men har kunnat gå normalt och inte behövt besöka toaletten. Mest kanske för att jag inte våga äta. Men bättre blir det.
Vet inte hur min dag ser ut i morgon. Men kan tänka mig att jobba i mini cluben. Om jag bara få ta allt i min takt.
Har ju lovat en tjej att vara där hela hennes sista vecka ju. Ja vi får se.
TACK!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0