Min framtid!

Du är min framtid Mustafa. Jag älskar dig mer och mer för varje dag.
Jag kan aldrig bli trött av att titta på dig
. Ditt leende får mig att le.
Ditt skratt får mig att skratta.
Dina ord är så kloka.
Din framtid är min framtid.
Vi har delat så mycket och kommit varandra så när på så kort tid.
Du finns alltid där för mig när jag behöver dig som mest.
Jag finns alltid där för dig när du behöver mig som mest.
Du får mig att känna mig som en prinsessa.
Du får mig att känna mig snygg hur jag en ser ut.
Jag kan vara mig själv.
Jag kan berätta allt för dig.
Om ca en månad börjar vi vårt liv i Sverige.
Vi ska bygga på en framtid du och jag.
Jag vill ha barn med dig.
Jag vill gifta mig med dig.
Jag vill bli gammal med dig.
Du är underbar!
Du är min trygghet!
Jag älskar att få ligga i dina armar.
Att vara i din famn.
Jag älskar när dina läppar möter mina.
Att få bli kysst av dig.
Jag älskar att ha din händer på min kropp.
Vi är nu klara med kapitel 1 i vår saga.
Det kommer bli många mer.
Vi har många minnen ihop.
Och mer kommer vi få.
Vi kommer att skratta ihop,
gråta ihop,
dela lycka tillsammans,
vi kommer att bråka.
Men det kommer alltid att bli bra.
För vi älskar varandra så mycket.
Inget kan förstöra det vi har.
Vårt band är starkt.
Jag älskar dig nu och för alltid!
Z+M



Kommentarer
Postat av: Lindha

Fint skrivet... <3

2010-09-21 @ 21:06:59
Postat av: Esther

Mycket fint skrivet :)

2010-09-21 @ 21:14:41
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0