Lycklig

Det blev några sköna timmar på stranden i dag och färgen börjar ta sig. I morgon blir det nog lite pool häng på Mustafas jobb. Skönt att ligga vid en pool ibland.
Värsta är ju att man tappar ju allt på planet hem. Och jag har ingen ork att ligga hela dagarna. Men lite färg till blir det nog.. Nä nu får jag sluta tjata om min färg.


Vad har annars hänt. Kollade på avsnitt 2 av One tree hill och några tårar kom allt. Å underbar serier. Jag och Mustafa åkte till video shopen för att kolla om dem har fått in nya filmer. Nej jag har typ redan sett alla så blev inget där. Sen körde han hem mig och sedan i väg till jobbet.
För övrigt så sa Mustafa till sin chef i dag att han måste åka i Oktober. Så Mustafa slutar jobba 30 September. Så vi ska boka biljett till han så fort han sätter in pengar på mitt konto som han ska göra i morgon. Kommer bli ganska rik. Då han har sparat hela sommaren. Men det är hans pengar.. Ska inte ta dem. Även om jag skulle vilja shoppa lite innan jag åker hem ;)

Annars är jag så sjukt lycklig just nu. Mår så bra av att inte vara kvar på hotellet. Jag mår så bra för att jag har Mustafa. Jag mår så bra för jag vet att mina vänner väntar på mig där hemma. Och att allt går så bra med att Mustafa ska flytta till Sverige. Fortsätt så här :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hur gör ni för att överföra pengarna till ditt konto? Kostar det något extra? Skulle ju vara bra att veta. Vi hade tänkt ta med kontanter till sverige och växla där, men det är kanske lite onödigt då? Kram

2010-09-22 @ 18:28:29
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0