Kommer hem!

Ja nu är det sagt! Sa nyss till att jag vill säga upp mig.
Jag känner efter att tänkande i dag. Allt gråtande i dag så är det nog.
Jag klarar inte av det. Jag mår inte bra. Jag trycker ner mig själv och jag vill inte hamna där nere nu.
Jag är så nära att gå in i väggen. Känner alla redan att jag är där smått. Har läst om det också och det är mycket som stämmer på mig. Och där vill jag inte hamna det är inte värt det!


Ska till office i morgon och skriva papper. Sen får vi se vad som händer. När jag får lämna allt detta bakom mig.

På ett sätt vill jag inte alls säga upp mig jag vill vara kvar. Jag gillar att jobba här. Jag ville göra säsongen ut. Jag vet att barnen älskar mig och föräldrarna också. Får höra det hela tiden. Men jag vill inte ta mer skit.  Men det var droppen i dag och jag är värd mer än så här.. Tyvärr tycker det är jätte synd.

Men kära vänner jag hoppas jag snart kommer hem till er..

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, jag har läst din blogg nu sen du började blogga här, det var även jag som frågade efter din gamla blogg så att jag kunde läsa ikapp mig nått jag har gjort. jag ville jättegärna fortsätta att följa din blogg. men kommer du ha två bloggar? eller ska du sluta helt här?

inte den bästa på att kommentera är jag men jag finns här....

skönt att du har tagit tag och bestämt dig för att sluta, hoppas du hinner njuta lite nu innan du åker hem till sverige och snart är ju mustafa där. själv är jag påväg ner efter att ha jobbbar hela sommaren i sverige, jag längtar!!!!!! kram

2010-09-13 @ 20:09:01
Postat av: Esther

Usch tråkigt när det blir så. :(

2010-09-13 @ 22:29:38
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0