Iyi Bayramlar

Hoppas ni alla får en bra Bayram!

Själv började min dag med att ge älskling en puss på handen.. Och sen en massa pussar. ÅÅ mysiga han!
Var på ganska bra humör tills jag kom till hotellet och började jobba. Då sjönk allt igen och jag var inte alls sugen på att jobba.
Jag känner inte alls för att gå till jobbet. Jag bävar att gå till det. Har ångest på kvällen att jag måste vakna och gå till jobbet. Så var det inte alls förra året. Jag älskade mitt jobb. Jag älskade att vara på hotellet. Vad hände?

I dag kom en tjej fram som var här förra året och jag fick ont i magen.. Jag saknar er min älskade husvagns familj :) Allt var så mycket bättre förra året!!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0