Inlåsta nycklar!

Äntligen fick vi se bilderna! Och några var faktiskt riktigt fina. Får se hur vi gör med dem om vi får dem på skiva eller om vi bara få dem jag valde ut. Billigt blev det i alla fall. Hoppas vi får dem på skiva så vi kan göra en stor tavla :)

Tog en promenad hem från hans hotell. Orkade inte sitta där i dag igen. Så ringde Samantha som höll mig sällskap hela vägen för jag orkar inte ha dem skrikande efter mig hela tiden. Är lite trött på det. How are you, hallo, merhaba, can I ask you something, sexy girl.......
När jag såg dörren till vår lägenhet kom jag ju på att jag tog ju inte med mig några nycklar. Dem är ju i lägenheten.
Ringde M och han var ju smart som vanligt och sa att jag skulle hämta dem hos hans bror. Lite närmre...
Men innan dess blev jag arg och tänkte sitta utanför porten tills han kom hem.. Tur att man har en smart kille.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0