Halv svenskt

Har precis avnjutit en underbar frukost som var halv svensk. Tunnbröd och makrill som mamma hade med sig och svensk Gevalia kaffe som jag hade med mig. Sedan musli och bananer och mjölk. åå vad gott det är med frukost! Längtar så till den riktiga svenska frukosten blir serverad hemma hos mamma :) Ska skicka en lite inköpslista på vad det ska finns på den frukosten ;)

Ska också försöka fundera ut vad jag vill ha för lunch när jag kommer hem. Jag vet redan kvälls maten och gissa vad TACOS! Men till lunch. Undra om man ska ta något riktigt svenskt. Men vad?? Hmm ska fundera lite mer på det..

Något som känns skönt är att när Mustafa kommer till Sverige vill han fortsätta med sitt gym och jag är på. Jag ska följa med han dit ofta. Hoppas på att han lyckas dra med mig dit ofta plus hans hälsosamma liv smittar av sig till mig. Det kommer ju bli kanon bra ju.

Nä dags att hoppa i bikini och dra..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0