Fixar dag

I dag känner jag att det kommer att bli en sådan där riktig fixar dag. Har redan slängt in den första tvätten. Och har några tvättar kvar att tvätta. Plus att jag ska fixa så vi flyttar in i sov rummet igen och hans bror får ta vardagsrummet igen. Sen blir nog en stor städning i lägenheten också. Måste göra allt för att inte tänka på att jag inte har 2 min till mamma och pappa längre. Det var en tuff kväll i går och jag ville bara packa min väska och åka med dem i går. Men vi ses snart igen. Sen börjar jag kolla på jobb hemma i Sverige också. Dags att börja söka jobb nu. Och hoppas på att man kanske kan få ett tills man kommer hem. Vore ju skönt.

Vet inte om det blir någon strand i dag. Vill helst det. Men vet inte om jag pallar det i dag.. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Det är ju bara morgon än :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0