Fixar dag

Ja det blev allt en liten fixar dag. Har börjat kolla vad jag ska ha med mig hem och vad som ska slängas. Har börjat lägga allt på soffan. Och lagt hälften av kläderna i hand bagaget. Som det ser ut nu så kommer jag inte ha med mig alls mycket. Va hände där liksom? Ja ja tur är väl det. Ska försöka fixa min väska med, med tejp innan jag börjar packa i den. Har tvättat och städat av lite här med. Blir nog sista gången jag städar sen får pojkarna fixa det själva. ;)
Nu blir det nog en mysig film snart tror jag.. Ska bara mysa hela kvällen.


Jag älskar verkligen mitt liv just nu! Det är konstigt att något jag älskade så mycket hatade jag mer och mådde så dåligt och när jag slutade så mår jag så bra. Känns till och med som att jag inte vill åka hem. Älskar trots allt Alanya! Men ska bli skönt att komma hem.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0