Farmor♥

Pratade med mamma innan. Jag har bett henne att inte säga något till verken farmor är mormor om att jag kommer hem. Jag vill bara komma hem till dem och säga hej jag är hemma :) Å det ska bli så roligt att se deras min.
Det värsta är att visst farmor hon har varit dålig och dem har sagt att hon är på sin sista sväng nu.
Så när jag pratade med mamma tidigare i dag så sa hon att ja nu är det inte långt kvar för farmor. Å det skulle vara så hemskt om jag kommer hem försent. Det är ju bara 1,5 vecka kvar. Så jag sa till mamma att om ni märker att det är på sista tråden så får ni säga att jag kommer hem då. För oftast så brukar man vara envis in i det sista och vet hon att jag kommer så vet jag att hon gör allt för att finns där. Men än så länge så vet hon inget.
Å min älskade farmor! Kommer bli hemskt att se henne. Dem säger att hon bara är av skinn och ben nu... Men håll ut ni in i det sista jag är snart där hos dig... Och snart får du se Mustafa också :)
♥Älskar dig FARMOR♥

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0