En snabbis

Har vart på kontoret hela förmiddagen. Är hemma en snabbis för lunch. men får inte ner en mat bit så har duschat och sitter lite här så länge. Fanns nämligen inget att göra på kontoret just nu.
Ska senare i väg till hotellet ska ha möte. Om vad vet jag inte. Och det gör att jag blir ännu mer orolig och får ont i magen. Men bara bita ihop och vänta till kl 5. Hoppas på att jag slipper sådant här snart så jag kan lugna ner mig och inte stressa upp mig.
Ska ge Sami en puss också :) För att jag älskar henne så mycket!
Se om jag ser mina gäster i dag med!

Kommentarer
Postat av: samantha

gullunge !

2010-09-17 @ 12:14:09
URL: http://samanthawiklund.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0