Day off

I dag har jag varit ledig.
Eller har ju varit hemma 2 dagar innan dess också. Men i dag känns det inte fel att vara hemma.
I går fick vi ju reda på att Mustafa fick 2 års uppehållstillstånd och ville ju fira lite även att magen inte tillät oss att gå ut och äta så gjorde Mustafa en god måltid här hemma. Kyckling, ris och svensk bea sås. Mumms vad det var gott.
Sen mös vi till en film.


I dag var jag först hos doktorn. Sen gick jag hem och vilade. När Mustafa kom hem på siestan så kände jag att magen var ok. Så vi gick en sväng till stranden. Men det varade inte längre. Klarade inte av hettan så var där i någon timme. Ligger igen i sängen och vilar. Och tar det lugnt för magen!
Väntar på att han slutar som han gör om 4 eller 5 timmar. Sen blir det att titta klart filmen och sedan sova en stund. För i morgon bär det av till jobbet.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0