Biljetten bokad

I dag åkte jag till hotellet och lämnade in mina saker. Sa hej då till några som jobbade på hotellet. En fick till och med tårar i ögonen. Å kommer sakna han. Kommer sakna några få på hotellet som jobbar där. Som jag nog aldrig kommer att se igen. Men det har varit kul att träffa dem.

Var på kontoret med sami ett tag för vi bokade våra biljetter. Vi ska nämligen åka hem tillsammans. Känns så skönt att ha någon att åka med. Så 1 oktober 17:45 sitter vi på planet från Antalya till Istanbul där vi kommer åka från kl 22:50. Vi landar i köpenhamn 00:55. Då Samis mamma eller mormor kommer och hämtar oss där står sängarna bäddade som hennes mamma sa och jag ska sova där till lördagen. DÅ min buss går 10:55 jag är i jönköping 13:40. Alltså om 2 veckor befinner jag mig äntligen i Jkpg. Jag får fjärilar i magen när jag tänker på det. Jag är så lycklig.

SÅ VÄNNER 2 OKTOBER 13:40 BEFINNER JAG MIG PÅ JÖNKÖPINGS BUSSTERMINAL!

Kommentarer
Postat av: zandra

Jäääklar här går det undan, hänger ju inte riktigt med i svängarna :) fan du åker ju snaaart !! glad för din skull, att du fick som du ville:) kram

2010-09-18 @ 14:17:13
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: maria

Jäääklar här går det undan, hänger ju inte riktigt med i svängarna :) fan du åker ju snaaart !! glad för din skull, att du fick som du ville:) kram



(är lite snurrig råkade skriva zandra haha, men bara så du vet va de inte du själv som skrev de där utan JAG :p)

2010-09-18 @ 14:18:24
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Esther

Härligt :)

2010-09-18 @ 20:02:10
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: Anonym

Guuh!! Vad skönt för dig. Att äntligen få åka hem.. Tyvärr blir det väl ganska tajt att få träffa dig antar jag... =( Hade varit så roligt annars... Men kanske en snabbis ändå?... Kramiz

2010-09-20 @ 00:14:40

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0