Ännu en kväll

Innan i dag så satt jag och tänkte på Samantha så var jag på väg in på facebook för att se om hon var online. Så helt plötsligt ringer hon. Precis när jag sitter och tänker på henne. Lite komiskt faktiskt. Blir alltid så glad när jag ser att det är hon som ringer. Jag älskar henne så sjukt mycket. Utan henne denna säsongen hade jag inte ens klarat en månad. Tillsammans är vi oslagbara Hon har alltid funnits där. Jag har alltid kunnat ringa henne ledsen som glad hon har alltid lyssnat. Vi ringer ofta till varandra och jag hoppas att det även kommer att fortsätta att vara så i Sverige.

Så nu är det ännu en gång mörkt ute och kvällen är här. Dagarna går allt för fort även om jag inte göra något. Å det är ju tur det. Är lite halvt rastlös. M frågade om jag ville komma till hans jobb och hålla han sällskap nu när det inte är så mycket folk där. Men pallar inte vara där för ofta. Hur kul är det att sitta där och glo. Så kanske han inte kan göra sitt jobb fullt ut. Nej då är det bättre att jag stannar hemma. Han kommer nog ändå hem snart skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love you <3

2010-09-24 @ 00:37:25
URL: http://samanthawiklund.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0