Alanya boys

Ja jag kan säga att alla är lika här nere. Alla killar som bor och jobbar i Alanya är i alla fall den andre lik.
Det är tragiskt att höra.


Var på stranden för någon dag sen då norskar satt och pratade om deras turkiska killar då även en äldre kvinna som var ca 40 år. Dem satt och pratade om hur deras killar hade vart med andra tjejer fast dem ljög om det. Och att dem har sett det på facebook eller IRL. Och deras kille har 3 andra facebook konton som dem använder och så vidare.
Detta är så vanligt.

Alanya är en semester ort vad gör många ungdomar som åker ner hit. Jo dem festar och har sex. Många turkar vet hur dem ska flörta, hur dem ska prata och hur dem ska bete sig, de kan verkligen charma en tjej totalt. Dem kan ha samma tjej i en vecka ibland kanske 2 eller 3 åt gången. När tjejen åker hem så är dem helt kära i landet, i staden och i killen dem har hängt med varenda natt när han har slutat. Dem tror på hans ord att det bara är hon som han vill ha. Dem pratar ibland på msn, skype, sms, telefon och facebook. Dem försöker förtvivlat hitta en sista minuten resa för att få komma ner till denna killen igen. Visa killar blir glada och umgås med den tjejen igen i en vecka. Visa andra skiter fullständigt att den tjejen kommer ner igen. Han har en ny nu som han håller på med. Men det som är sanningen är att hon är bara en i mängden. Att så fort hon sitter på bussen på väg till flygplatsen så har han redan hittat sitt nästa offer.

Det här händer varje dag i Alanya. Alla vet det. Alla ser det. Man får höra om det. Jag vet att detta är inte bara i Alanya det händer självklart händer överallt på semester orterna. Men jag har själv vart däri den sitsen. Jag har själv sett andra varit där i Alanya.

Det är hemskt hur dessa killar kan såra alla dessa tjejer. Varför inte bara vara ärlig du är en semester flört när du är hemma i ditt land så är jag med en ny.

Men trots allt detta så är det ändå några som är tillsammans med samma kille. Och denna killen vet att han har hittat rätt. Att det är hon han älskar. Jag hade den turen att hitta den kille som efter ha levt sitt liv här i Alanya hittade den han ville leva med och det var mig.

Sen finns det andra som också är tillsammans i flera månader eller år och killen träffar andra både när tjejen är här eller hemma i sitt land. Kan bli så arg på dessa killar och undra när de ska växa upp. Och ibland vet till och med tjejen om det men förnekar det hela tiden. Så tragiskt!

Välkomna till Alanya girls!
Nej Alanya är en helt underbar stad och folket är helt underbara också. Men försök att hitta den där kille som verkligen tycker om dig. Eller gå in med att det är en semesterflört och åk hem med att ni aldrig mer kommer ses.

Kommentarer
Postat av: Esther

Allt det du har skrivit här så sa min morbror till mig när jag träffade en kille förra sommaren. Men vi är tillsammans. ^Å allt är bra mellan oss.

2010-09-24 @ 22:05:40
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: Sofiya

So true !!!

2010-10-31 @ 13:56:07
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: HegeChr

sant,er så disgusting :p

2011-02-28 @ 01:35:23
URL: http://christina91.blogg.no
Postat av: joella

hände mig exakt det du har skrivit nu när jag var nere i juni! han vill bara att jag ska ta flyget till han nu nu och nu. men jag vet ju vad han vill att han är med andra osv. men ändå, suget efter alanya har man självklart.

2011-07-29 @ 23:20:28

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0