Saknar Alanya

Jag trodde aldrig jag skulle sakna denna stad så mycket.
Jag saknar pulsen som finns där, människorna som bor där, den underbara stranden och det blåa havet och min Alanya vänner.
ALANYA ÄR MITT ANDRA HEM
Det är klart det inte händer så mycket här just nu. Det är ju höst. Jag har mina underbara vänner här och min familj. Det är ju här jag vill leva. Men jag tror ingen som inte har bott där eller vart med om det jag har vart med om där nere kommer att förstå.
Bara att kunna gå ut på en söndag eller tisdag ja vilken dag som helst det är alltid folk ute. Att ha 5 min till medelhavet. Att kunna gå ut och äta på en restaurang nästan hur ofta man vill för det är så billigt. Att kunna gå på hamam och massage ofta. Alanya är en sådan fin stad med en massa saker att se. Och naturen är helt enorm.
Men det är så jag vill minnas Alanya det är därför jag har valt att inte bo där. Utan att kunna åka ner dit och njuta av det lika mycket varje gång.
Ni gjorde min sommar 2010♥

Kommentarer
Postat av: Anna

kälek till dig <3

2010-10-21 @ 13:51:06
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0