Rastlös

M ringde för ett tagsen och berättade att nu var visumet i passet! Nu kan han komma när han vill. Men det är bara 9 dagar kvar tills han kommer. Längtar efter han så himla mycket. Jag känner mig inte hel utan han! Är min andre hälft. Önskar att jag var hos han nu och att vi reste hem tillsammans. Men som sagt snart är han här.


Är så sjukt rastlös. Vill helst ligga ner i sängen och kolla på Grey´s Anatomy avsnitt alla jag har missat. Men har ingen ro i kroppen.

Har i alla fall fixat mitt cv. Gick ganska fort ändå. Och skickat i väg till några företag. Får se om jag får napp på något av dem. Ska väl försöka ta tag i det mer i morgon...

Nä nu ska jag finna ro i kroppen och kolla på lite avsnitt!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0