Min älskling

Jag kan aldrig sluta le. Jag kan aldrig riktigt förstå att jag har hittat den perfekta mannen.
För 2,5 år sen åkte jag och Mea ner till Alanya en resa jag aldrig hade trott skulle sluta som den gjorde. Och det var början på mitt nya liv.
Men det blev inte som jag ville det första året. Och jag ville aldrig se denna kille igen. Och all skit som kom med han.
Men Alanya skulle jag bara bo i. Det var inte för han jag ville bo där.
Jag trodde aldrig jag skulle få se han igen. Men en dag fick jag det. Och han fick kämpa för att få prata med mig igen.
Och det gjorde han.
Den 26 Maj 2009 blev det han och jag på riktigt.
Och sen första dagen har våran kärlek växt.
Kom i håg den dagen han kom för första gången till Incekum. Jag var liv rädd jag trodde han skulle slå mig. Det lät så från hans ex flickvän. Så jag hade bett mina vänner ringa mig ofta för att se så jag levde. Det är verkligen sant.
Men när jag såg han hoppa av bussen den dag visst jag att det var mig han ville ha. Att han var inte arg på mig. Den första kyssen som singlar båda 2 var underbar.
Vi har nu vart tillsammans i 1 år och 5 månader. Vi har vart förlovade i 1 år. Och han har varit svenne i 2 veckor.
Jag trodde aldrig att det skulle bli så här.
Men jag är så lycklig att det blev oss till slut.
Det finns ingen jag har älskat som jag älskar han.
Och jag vet att han älskar mig!
Allt blir bara bättre och bättre.
MUSTAFA SUBASI JAG ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID!

Kommentarer
Postat av: Marie

Man blir så glad när man läser i din blogg om hur bra du och Mustafa har fått det nu. Man blir också påmind om hur bra det kan bli när man inte ger upp den man älskar!! Jag är skitglad för din och eran skull att ni nu kan vara tillsammans precis hela tiden :) Kram på dig Zandra!

2010-10-27 @ 21:32:37
URL: http://maare.devote.se
Postat av: Fredrika

Aw blir så glad av att läsa sådant.

Äkta kärlek! <3 KRAM

2010-10-27 @ 23:25:21
URL: http://eddegirl.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0