Fika med Mea

Nu blir en en mysig fika med Mea innan träningen
SEE YOU

Kommentarer
Postat av: maria

Tillökning, haha nee de tror jag väl inte =) Vi bor ju i en etta nu känns som det börjar bli väl trångt efter att man samlat på sig mer och mer grejer. Är ju hyreslägenhet vi har med, dom som vi ska kolla på är insatslägenheter. Man vill ju ha "sitt eget" och kunna tapetsera, måla och pyssla efter eget tycke! Så håll tummarna för oss :) hur går det för er med lägenheten, får ni flytta "hem" snart ? puss

2010-10-21 @ 13:47:40
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, det är något fel på nån inställning för när jag skriver så uppdateras det inte via mina blog posts på facebook heller... och jag har inte ändrat något! Suck, jag får kolla på det. Men jag skriver som en galning tycker jag. Ska in till stan snart så ett besök på City Gross på vägen hem är ett måste! ;) Ja Emma följde med på samma plan så vi grät en skvätt ihop då och då och gömde oss bakom våra solglasögon. Saknar dig med vännen!

2010-10-21 @ 15:43:07
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0