Ankara

Haft en mysig söndags kväll. Sådan som en söndags kväll ska vara. Har kollat på tv och film med bror och mamma. Ätit varma mackor och bara njutit.
Pratade lite med M innan. Och nu sitter han på bussen på väg till Ankara för att få sitt visum inklistrat i hans pass. Så är äntligen det fixat. Önskar att jag hade vart med han där på bussen och fått besöka Ankara. Vill jätte gärna se denna huvudstad. Men jag vill hellre besöka Istanbul om jag skulle behöva välja.
Ska snart hoppa i säng och sova. Ska upp ganska så tidigt i morgon och gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Usch va surt men det måstes. Får se vilket mitt nästa jobb blir. Har lite små ångest över min närmsta framtid. Vad vill jag göra? Bästa är ju att ta första bästa jobbet. Men vill ju ha något jag tycker är roligt ju. Och har haft små tankar på om jag verkligen vill bo kvar i Jönköping. Små fundera på att flytta till min favorit stad Göteborg. Men vi får se hur det hela blir när M kommer. Får se hur allt ser ut till efter nyår. Vart jag befinner mig.. En mycket intressant resa har jag framför mig.
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Esther

Låter himlans bra :)

2010-10-04 @ 00:21:24
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0