enkäten

1 - Hur länge har du bloggat? Liter mer än 3 år

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Ska jag vara ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Det är nog blondinbellas

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Vad tråkigt jag skrev

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? MÅNGA

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Läser ju alla mina vänners bloggar och sen många som har anknytning till Turkiet så mest dagbok.

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. 
Oj har nog ingen aning där faktiskt. KISSIE kanske

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. 
Det är nog ganska många 

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Vet inte de säger inte så mycket om det.

 

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Det tror jag , eller jag hoppas det i alla fall

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Det är olika

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Jag bloggar om ganska mycket faktiskt. Finns väl några saker som jag inte talar om.

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Jag bloggar för att få skriva av mig. Vet inte riktigt vad ni menar med bekräftelse.

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Ja det tror jag. För jag har lärt känna folk igenom bloggar.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Ja det har ja och det är jag glad för :)

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? www.kissies.se

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Nej faktiskt inte... Folk skriver anonyma kommentarer och försöker göra mig illa men det lyckas dem inte med när dom är anonyma.


18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Står ofta för det jag skriver.

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? Vet inte

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Jag hoppas det.

 

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten. Jag tvingar alla som läser min blogg som själv har en blogg att svara pa den här enkäten. Om ni inte gör det.. Da far ni se pa andra bullar!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0