När allt blir för mycket

Jag är en sådan person när allt kommer på en gång. Det handlar om små saker. Men när dem kommer samtidigt. Får jag panik. Det är precis det som händer mig just nu. Det är bara små små saker som är jobbiga just nu men det gör att jag mår så dåligt av det.
Exempel på vad det handlar om just nu.
Jag har inga pengar. Jag har lånat en massa. Även att jag lånade pengar till Sthlm resan av Tina så är det så värt det för jag behöver komma dit. Men jag mår dåligt av att jag har lånat pengar av henne också. Jag har lånat pengar av min mamma och min bror. Det är inte stor summor det är summor jag kan betala av snart. Men jag mår dåligt av att låna pengar av folk.
Det handlar om att det är så mycket jag behöver just nu. Små saker. Behöver fixa mitt hår. Det är verkligen inget skämt. Jag mår inte bra när det inte är fixat. Och nu har jag UTVÄXT!
Jag behöver nytt smink. Jag har inte ens hälften av det jag behöver. Och om jag ska jobba i butik behöver jag ju fixa mig själv.
Nu på lagerhaus när jag ska jobba i Gbg i 2 dagar behöver jag en svart t-shirt. Men har ingen. Och har inte råd att köpa någon.
Jag behöver byxor till jobbet. Något jag heller inte har.
Jag lever i en förbannad resväska. Jag vill ha en lägenhet. Jag har en lägenhet. Men den har jag hyrt ut och jag vill bo i en annan lägenhet. Jag vill kunna använda alla mina egna saker.
Jag vill få energi till min träning till att kunna äta rätt och börja gå ner i vikt.
Jag vill att M ska kunna börja sin skola så han kan börja lära sig svenska och få jobb. Varför tar allt det där sådan jävla tid.
Plus nu fyller folk år och måste köpa presenter. Plus att det är jul snart!
Det sista är att jag vet inte hur det ser ut med jobb efter jul. Och vad jag ska göra efter jul.


Ja som ni vet det är mycket nu. Jag vet att om någon månad kommer några av sakerna vara avklarade men just nu är det allt. Och jag får panik. Jag vill bara lägga mig ner och gömma mig i sängen under täcket. gaaaaa!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0