Lördag god morgon

Så var det lördag och helgen känns så mycket roligare nu när man vet att man har ett jobb man ska gå till på måndag. För på måndag börja jag på lagerhaus i Jkpg då vi ska plocka upp hela butiken. Vi ska hålla på med det i 1,5 vecka sen på Torsdagen den 25 November slår vi upp portarna. Å va kul det ska bli. Jag verkligen längtar.

Men i dag är det lördag och det ska mysa med familjen. Ska fira mamma senare i eftermiddag. Och det blir nog att vi firar pappa också. För i morgon jobbar han. Ska bli mysigt att få komma hem till mamma och äta god mat.
Nu innan vet jag inte riktigt vad jag och älsklingen ska hitta på. Kanske en tur till stan för att kolla in läget. Är lite sugen på det faktiskt. Vi får se. Han börjar ju skolan på måndag så nu blir det att vi båda är upptagna.

I går var det babyshower hos Marika. Jätte mysigt var det. Å hon är så vacker i sin tjocka mage. Är så avundsjuk på henne. Hon hade fått jätte fina saker. Å längtar som en tok till hennes bebis ploppar ut..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0