Envis tant

Oj nu blir det inte mycket bloggning här inte. Har inte tid eller ork. Började som sagt 8 i morse. Jobbade fram till 1 gick på möte. Sen var det fika med Mea. Sen gick jag tillbaka till jobbet och jobbade till halv 7.
I morgon börjar jag jobba 8 igen. Man känner i hela kroppen att man sliter.


Bor ju i farmors lägenhet nu. Hon bor i centrala jönköping. Har en sjukt fin lägenhet. En lägenhet jag bara vill ha. Just nu bor hon på korttids boende. Men velar mellan att bo på äldredomshem och att flytta hem. Jag tycker att det är bättre att hon bor kvar. Då hon inte mår bra och klarar ju inte av att bo själv. Men hon är envis.
Självklart vill jag ha lägenheten men det är inte därför jag tycker hon ska bo kvar där. Men ja vi får se. Det hinner hända mycket.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0