Din mamma har krokat

Älsklingen pussade mig innan han skulle i väg till skolan. Eftersom mamma börjar samtidigt så körde mamma han nu första dagen.
10 min efter att han hade gått ringde han. Trodde ju då att han ville kolla så jag verkligen hade gått upp. Så säger han din mamma har krokat. Hjärtat började slå tusen slag. Jag såg framför mig hur hon ligger på ambulansbåren.
Så sa han det är inte så farligt. Ring henne och se hur det är med henne.
Så ringer jag henne. Då var det en lastbil som hade kört in i henne när hon skulle svänga. Och lastbilen smet. JÄVLA IDIOT!
Men mamma mår bra bilen är lite intryckt.
Något jag inte förstår är hur JÄVLA svårt ska det vara att ge bidrag från staten så mamma kan få en anpassad bil för hennes sjukdom? SÅ kanske det blir lättare för henne att köra. Nu var det ju inte hennes fel. Men den kanske inte skulle ha hänt om hon hade en bil som skulle vara mer anpassad för henne.
Men nej hon ska helst dö innan dom kan hjälpa henne.
Bättre att någon "viktig" person i rikstan eller något får en fin lunch varje dag!
ARG!


Men nu släpper vi det och beger oss ut i regnet och promenerar till jobbet. Skönt att det är så sjukt nära till jobbet nu. Hoppas ni alla får en kanon fin dag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0