Brandlarm

I dag fick vi öva på utrymning av butiken på jobbet.
Helt plötsligt så börjar brandlarmet sätta i gång. Och vi fick utrymma lokalen. Då var det en butik jämte våran som hade något fel på micron. Så brandbilen kom och allt. Men det var ju tur att det var en dag när det inte var så mycket folk och att vi fick öva på det också.


Hade sedan ett bra möte med chefen faktiskt. Kändes mycket skönt och jag ser ljust på det hela.

Sen kom Mea förbi och ville ta en fika efter jobbet. O självklart ville jag det. Så skönt att få sitta ner och bara prata och dricka kaffe med min älskade Mea.

Har faktiskt inte så farlig träningsvärk som jag trodde jag skulle ha i dag.
SKÖNT

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0