Bo i en resväska

Är faktiskt ganska trött på att bo i en resväska. Har gjort det sen i Augusti 2008. Då jag har hyrt ut min lägenhet.
Då jag började bo hos Jennie. Sen åkte jag till Spanien 1 månad för att gå Service & Co.
Sen flyttade jag hem till Jennie igen. Sen blev det att jag flyttade hem till mamma och pappa i Januari där bodde jag tills jag åkte till Turkiet i April och där bodde jag i  månader. Efter det så bodde jag hos mamma och pappa igen i 1 månad. Sen fick jag tillbaka min lägenhet. Bodde i den från December till Mars 2010 sen var det dags att flytta hem till mamma och pappa igen i 3 veckor och sedan vidare till Turkiet för 7 månader.
Nu när jag kom hem så bodde jag hos mamma och pappa i 2 veckor.
Och nu bor jag och M i farmors lägenhet medans hon bor på kortids boende.
Jag vet inte när vi flyttar hem i våran lägenhet igen eller om vi gör det. Vi har ju lite andra planer.
Men i alla fall känner jag för att flytta in någonstans där jag får ha mina egna saker och alla min kläder.
Börja bli trött på att bo i en resväska och hoppas det tar slut snart!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0